Friday, September 17, 2010

SALAM PERKENALAN

Sesuatu yang indah itu bermula daripada catatan rasa keikhlasan terhadap apa yang telah dilalui sepanjang rona-rona kehidupan ini. Namun demikian, semoga wujudnya blog ini bukan menjadikan ia sebagai salah satu yang boleh melalaikan hambaMu ini ya Allah tetapi cuma sebagai wadah untuk hambaMu ini menzahirkan rasa syukur di setiap nikmat yang telah Engkau berikan.

Pemilihan nama 'Travelogabadi' sebagai tanda keinsafan bahawa sesungguhnya hidup ini cumalah sebagai satu persinggahan ke arah menuju perjalanan abadi. Dalam meniti ranjau-ranjau kehidupan pasti kita akan melalui pelbagai onak dan duri yang telah dijanjikan oleh Allah s.w.t sebagai ujian yang mematangkan kehidupan hambaNya.

Semoga melalui blog ini hambaMu ini akan lebih kuat dan lebih bersemangat menempuh kehidupan dengan satu keyakinan bahawa sesungguhnya Allah sentiasa bersama hamba yang sentiasa memohon dan berlindung sepenuhnya hanya kepadaNya.

Blog ini akan memaparkan catatan harian kehidupan malah juga akan saya jadikan sebagai medan untuk berkongsi ilmu hasil pembacaan dan pencarian internet untuk peringatan sendiri dan kepada sesiapa saja yang mengunjungi blog ini.

No comments:

Post a Comment